tirsdag 6. november 2012

Kvisteprosjekt

 

 





Melkespann+kvister+trekrakk
Melkespannet fikk jeg av mamma sist vi var hjemme
elsker det. 
krakken kjøpte jeg for 20 kroner
 på loppis for noen uker siden.
det er en litt artig historie.
fordi jeg var først litt usikker
på å ta den med på bussen
men fant ut at det gikk jo bra.
så skulle vi videre på cafè i sentrum
på en lørdags formiddag.
mye folk.
det gikk også bra.
jeg brukte den som stol mens jeg drakk kaffen.
da vi skulle gå løftet jeg den opp
og tok den med meg.
så fikk den sitte ved siden av meg
på bussen hjem.
kvistene plukka jeg i går
det skal få hjemmelaga julepynt på seg
men ikke før 1. desember.
da er det lov.
og i dag var jeg på søstrene grene
og fant nydelige små julekuler
pom poms`a skal også på den.

jeg gleder meg til advent og jul!
<3



1 kommentar:

Legg gjerne igjen en kommentar, da blir jeg g l a d (: