onsdag 2. januar 2013

Godt nyttår (:

Jula har vært fin og god.
Lang ferie, og mye tid sammen.Koselig å være hjemme hos foreldre,svigerforeldre og søsken.og deilig å komme hjem igjen.masse fine julegaver.masse god mat.filmer på tvn.serier på nettet.te og kaffe.musikk.nyttårsfeiring.tok bort julepynt i går.det er alltid deilig.stua blir ren og pen. ryddig.

fine puta jeg vant har kommet i sofan.og M-koppen har sin plass på stua.E-koppen tar vare på tannbørstene.fjällrävensekken henger på knagg.fine strikkegenseren ligger i skapet.telys i nye telysholdere tennes hver dag.og gode hodeputer venter på ny seng.og den brune skinnveska er allerede i full bruk.

*Godt nytt år til deg som titter innom.*
jeg gleder meg til dette året.



3 kommentarer:

  1. Heisan'
    Godt nytt år og tusen takk for veldig inspirerende og søte ord!
    Så fin bilde-collage, mye fint å hvile blikket på og du har også en kopp med Arne Jacobsens bokstaver ser jeg. Det har jeg også og er så glad i den.'
    Koselig kveld til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  2. Høres ut som en perfekt jul !
    Gleder meg til 2013 her inne :)

    Godt nytt år
    Janne

    SvarSlett
  3. Fine billeder og dejligt lyst.
    K.h.
    Christina

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar, da blir jeg g l a d (: